2013.01.08.
11:28

Írta: princessM

Zsírolvasztás projekt – az első hét után mínusz másfél kiló

centi.gifNa, hát túl vagyok az első héten, aminek eredménye: mínusz másfél kiló. Ez nem olyan rossz eredmény, nem kesergek, tekintve azt a tényt, hogy lehetett volna kevesebb a nasi.

De, hogy is telt ez az egy hét?

Edzés:

3 Body Art órán voltam és egyszer voltam futni. Ideálisan két futást és két Body Artot terveztem, de van az úgy, hogy a sors keresztülhúzza a számításokat.

Mivel az első BodyArt óra után 3 napig izomlázam volt, így a másik kettő edzés baromira fájt. Hiába, rég voltam már órán, az utóbbi időszakban csak futottam, szóval most egy pár hétig még fájni is fog minden óra. De jó fájdalom ez.

Mivel centikben nem szoktam mérni magam, így csak érzésre mondhatom, jobb már egy kicsit a testtudatom.

Kaja:

Na, itt egy kicsit lazultak a szigorú tervek, ugyan esti zabálás nem volt, de helyette egy kis csokika itt-ott szembejött és nem tudtam ellenállni egy kis sütinek sem. Nade nem keseredek el, másfél kiló az másfél kiló, úgy érzem egyre erősebb leszek és jobban nemet tudok majd mondani a finomságokra.

A jövő heti terv szintén négy edzés, két BodyArt és két futás (mínusz 10 fok esetén esélytelen az én esetemben) és még szigorúbb étkezés, ami nehéz lesz, már most látom, mert itt a szülinapom, ami minimum egy tortát jelent, még ha az Xilittel és teljeskiőrlésű lisztből készül is.

Szóval hajrá magamnak, és mindenki másnak, aki 2013-ban szintén szorosabbra veszi a gyeplőt. És ne feledjétek, a testetek a templomotok.  

Az előzmények itt:

2013: Zsírolvasztás projekt indul

Szólj hozzá!

Címkék: edzés fogyókúra fogyás

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr815005042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása