2013.01.06.
20:19

Írta: princessM

A nagy szemhéjalapozó teszt

IMG_8300.jpgBevallom, volt, amikor egy sem volt, viszont most rögtön 3 is van. Lehet-e élni szemhéjalapozó nélkül? A tudatos sminkuniverzumon kívül valószínű, de nem érdemes. Mire is jó és melyik a legjobb? Teszt következik, ahol szerepel az Urban Decay, az Art Deco és az Avon.

Mi az a szemhéjalapozó/bázis? Ez egy olyan primer, vagyis nulladik sminkréteg, ami segít nekünk abban, hogy ne álljon be a szemhéj redőibe a smink és egész nap úgy maradjon, ahogyan reggel, buli előtt feltettük.

Ahogy az alapozó a tökéletes vászon, amire szépen felfesthetjük a művünket, úgy tekintsük a szemhéjbázisra is így. De míg én minden nap nem alapozom magam, szemhéjbázist annál inkább használok. Miért?

  • Mert szebb lesz a szemfesték színe is az alapon, mint a natúr szemhéjon
  • Tartós lesz
  • kevésbé jó minőségű szemhéjfestékekkel is könnyebb így bánni

A héten 3 nap ugyanazt az alapsminket tettem fel, vagyis egy MAC EXTRA DIMENSION EYE SHADOW
Stolen Moment-et satíroztam el a mozgószemhéjon.

IMG_8297.jpg

IMG_8288.jpg

Urban Decay Primer Potion

Krémes, könnyű az állaga, könnyen kenhető, nagyon pici kell belőle, amit a tubusból gyerekjáték kijátszani. Ujjbeggyel egyszerűen felvihető.Nekem egyszerűen tökéletesen bevált, de vannak bloggerek, akik azt írják, hogy beül a redőkbe. Én ezt nem tapasztaltam, én azok táborához tartozom, akik azt gondolják: ez a legjobb szemhéjpúder alap. 

Ár: 17.81 EUR

Itthon ugyan nem kapható, de egyszerűen megrendelhető online, pl a BeautyBay oldalán

Art Deco

Ez volt az első szemhéjalapozóm, évekig azt hittem nincs ezen kívül világ. Kicsit ragacsos, ragasztós az állaga (a szaga is), és amiatt, hogy tégelyes, örökké nem lesz jó, mert belekerül egy csomó baci, levegő, kiszárad, szóval fura halmazállapotba kerülhet. És mivel én ezt kézzel szeretem felvenni, így bele kell nyúljak, nincs mese, még nagyobb a bacik bejutásának esélye. A ragadós állag miatt a felvitele nem a legjobb, mert kicsit sűrű ahhoz, hogy maximálisan precízen dolgozhassunk vele. Annyi még, hogy minimálisan csillog, mattabb sminkhez nem a legjobb választás. 

Ár: 2700 Ft

Avon

Újdonság az Avon kínálatában, így nagyon kíváncsi voltam rá. Kicsit sötétebb ránézésre, mint amihez hozzászoktam, de szemhéjon ez már egyáltalán nem volt vészes. Hozzá kell tennem, hogy az én szemhéjam nagyon világos, látszódnak az erek is rosszabb napokon, így a nagyobb fedés rámfér. De fedésben nem láttam "vastagabbnak", mint a többit. Kevésbé ragasztós, mint az Art Deco, inkább púderes felvitelkor és utána is. Teljesen tartós, jól építhető rá a smink. 

Ár: 849 Ft (1-es katalógus)

IMG_8295.jpg

Ítélet: Remélem a képen is látható, hogy a különböző alapokkal a szemhéjpúder is más tónust mutatott. A leggyönyörűbb oldalát azonban az UD-vel kaptam meg. Emiatt is nálam az Urban Decay nyert, az állag, a tubus és a szín miatt is. Azt hiszem mostantól mellé teszem le a voksom. Viszont azt gondolom, hogy az Avon az ár-érték arány és az elérhetősége miatt is nagyon baráti, aki ki akarja próbálni milyen is szemhéjalapozóval az élet, itt elkezdheti, és bátran élhet vele. Az eddigi egyetlenem, az ArtDeco most az utolsó helyen végzett, mert ugyan tapasztalás útján, de rá kellett jönnöm, hogy tulajdonságait tekintve a mezőny végén kulloghat csak. 

2 komment

Címkék: smink MAC Urban Decay Artdeco Avon Paint Pot sminkkelés szemhéjalapozó Primer Potion

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr564995260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

corevalues · http://www.uveg3d.hu 2013.01.07. 10:33:47

Szuper teszt, köszi!!! Én is az UD-t használom, csak az a baj vele, hogy gyorsan fogy és hosszú ideig tart, míg megérkezik a következő adag postán. :) észrevettem még,hogy az UD szemhéjpúdereiben sok a csillám, amelyek annak ellenére könnyen leperegnek, hogy szemhéjalapozót tettem alájuk. Ez az egy nemigen tetszik nekem az UD-ben, amúgy szuper. Lehet, hogy egy fokkal ragacsosabbat kellene próbálnom a csillámosokhoz? Ki fogom próbálni az AVON-t, nagyon jó ára van!

princessM 2013.01.07. 10:48:10

@Corevalues: Nekem 1 hét alatt meg szokott érkezni az UD :) Valamennyi csillám mindig leesik (és itt most nem a csillámporokról beszélek), az ecsettechnikával lehet játszani, hogy minimalizáld a hullást. Nekem nem olyan vészes UD poroknál a potyogás, van egy BareMinerals duóm, ott akármit csinálok az egész arcom tiszta csillám lesz utána.

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: s.exps.me
süti beállítások módosítása