2013.01.02.
10:22

Írta: princessM

2013: Zsírolvasztás projekt indul

987_6331_Allati_eredetu_zsirok.jpgSzóval az úgy volt, hogy a méretem évek óta változatlan, ezzel nincs is baj, mert szinte a legkisebb méret. Arányok rendben, itt nincs gond, de valahogy az állag, khm, szóval a hektikus edzésnek és a stresszes kajálásoknak most megvan a böjtje. Így a cél mínusz 5 kilcsi, a nemmondommegmennyiből. Aztán persze, ha túl sok izmot építenék közben (ami egyébként előfordulhat), akkor megelégszem a 3-mal, mert ugye jól tudjuk, hogy az izom nehezebb mint a zsír, így ha intenzíven edzünk a súly növekedése normális (méretcsökkenéssel egy időben). A fogyás sosem könnyű, de nekem az a tapasztalatom, hogy ez a 3-5 kilócska, olyan alattomos, hogy leadni marhanehéz.

De lássuk mit fogok tenni a célért?

Kaja

Mivel egyébként is egészségesen táplálkozom (teljes kiőrlésű gabonák, sok víz, nyírfacukor) így ezen nagyon sokat nem tudok változtatni. Amit mégis: minimálisra veszem a gabonákat (tészta, sütike, kekszecske, a kenyér szerencsére nem gyakori nálam), és megpróbálom elkerülni a délutáni és esti nasikat, amik sajnos van, hogy uralkodnak felettem (lásd stresszes időszakok).

Mozgás

Mivel a mozgás eddig is az életem része volt (igaz 6 hétig egy bokaficam miatt szünetelt október-novemberben) így most csak a rendszeren kell változtatnom, mert sajnos a bokaficam után hektikusan iktattam vissza. Bezony, 6 hét sok, könnyen kiesik az ember.

Így most a rendszer heti 2 Body Artból és heti két futásból fog állni.

A futás minimum 5 kilcsi lesz. Akármilyen hideg is van. Tegnap is mínusz négyben futottam. Hős vagyok, na.

Szóval tegnap, 1-jén voltam x kiló, meglátjuk mi lesz holnap este. Tudom, nem a legjobb, de én este mérlegelek.

Mai edzésem: Body Art óra

A mai menüm:

Reggeli: kaukázusi kefír

Tízórai: zöldalma

Ebéd: lencsefőzi maradék tegnapról

Uzsi: 2 teljeskiőrlésű házi tönkölykeksz

Vacsi: zöldalma

Szólj hozzá!

Címkék: edzés fogyókúra fogyás zsírégetés futás cukormentes Body Art

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr64991632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása