2013.01.15.
14:52

Írta: princessM

Zsírolvasztás projekt: második hét = 2 kiló

photo (1).jpg

Eddig mínusz 2 kg

Nos, ez nem volt egy sikeres hét csak mínusz fél kiló jött össze: szülinap, stressz, sütikézés, miegymás. Az sem segített, hogy mivel ismernek a kollégáim így egy snackcsomagot kaptam ajándékba :). 

Én ugyanis (mint szerintem az irodában dolgozók nagy százaléka - és most bátran tegye mindenki a szívére a kezét) bevallom: nasizok napközben. Ez szerencsére mára annyit jelent, hogy bio teljeskiőrlésű ropi, tönkölyropogós, aszalt gyümik, magok, etc. Ez része a napomnak, nem tudok róla lemondani, persze kezelhetem úgy is, hogy ez része a napi öt étkezésemnek, de amikor ezt kijelentem, akkor valószínűleg csúsztatok. Még akkor is, ha a egészségesebb csemegék közül válogatok. 

Sajnos túl sok mozgás sem fért bele a hétbe, egyrészt mert hideg volt, másrészt mert takarítottam is (ez ugye felér egy edzéssel, egyszer mértem polar órával is), így csak 3 edzésre futotta a tervezett 4 helyett. Tovább nehezíti a helyzetemet, hogy hideg van, annyira hideg (és most hó is), hogy nem tudok futni. Tudom, sokan ilyen időben is róják a köröket, de hiába a technikai ruházat, én fázom, illetve pontosítok: érzem, hogy a belső szerveimnek, ízületeimnek nem tesz jót az extrém hideg. Mindegy, nem kifogásokat keresek, ott van az ellipszis az edzőteremben, szóval mehetnék oda is többet. 

Ezen a héten a cél 4 edzés, most tényleg meg kell legyen, bár alváshiány miatt már egy elmaradt, ma ha törik ha szakad akkor edzés. Muszáj lesz nekidurálnom magam, annak ellenére, hogy ebben az időben és időszakban inkább egész nap csak aludnék. 

A kajával nincs nagy gond, rendelős csökkentett szénhidrát tartalmú ebédre, reggel kefír, magok, este zöldség, gyümi vagy cottage cheese. Remélem ezen a héten nem süt senki semmi finomat, amitől elcsábulnék.

Előzmények:

2013: Zsírolvasztás projekt indul

Zsírolvasztás projekt: az első hét után mínusz másfél kiló

Szólj hozzá!

Címkék: fogyás mozgás

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr515019610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása