2012.12.04.
07:03

Írta: princessM

Smink-kedd: a legjobb sminklemosó

Az egy dolog, hogy az ember felteszi a sminket, de annak valahogy le is kell jönnie. Persze van aki magán felejti (néha megesik, bevallom), és van megint aki szándékosan hagyja, mert nem szereti a reggeli tükör-valóságot.

Sok-sok-sok éve kísérletezem, hogy megtaláljam a legjobbat, haladjunk most ezen a fejlődési skálán.


Balea kétfázisú szemfesték lemosó

140.png

Nagyon sokáig használtam, kizárólag szemfesték lemosásra, az arcomat mindig valami mással vakargattam le. Kicsit olajos érzetet hagy (nem meglepő :) és sokszor maradtak  vagy reggelre jelentek meg fekete darabkák a szemem alatt. Szigorúan vattakorongos használat.
 Összegezve jó volt-jó volt, de mégsem az igazi.


Terra Naturi (Müller) uborkás lemosó

terra_teas_11.jpg

Dr. Hauschkával kezdve volt egy erős elmozdulásom a bio termékek felé, amivel végül a Mülleres uborkás arclemosónál kötöttem ki. Ezt is szerettem, mert friss volt, nem szárított, de a szememre nem volt elég, fültisztító pálcikára helyezett ricinus olajjal kellett pótolnom, hogy lejöjjön minden szépen a pillákról.

MAC - szemfestéklemosó

823346.jpg

Amikor az üzletben kisminkeltek, olyan szépen leszedte látszólag a festéket, hogy be kellett neveznem rá. Drága volt. Fájt. 6000 forint egy 100 milis üvegért. Hülye voltam, semmivel sem jobb, mint a DM-es, talán csak annyi, hogy nem hagy olajos érzetet, de ezt azért tudja más is.

Bioderma Sensibio

sensibio-h2o-250ml-resize.jpg

Mindig láttam sminkeseknél ezt a csodát, de sokalltam az árát, ami 5000 forint között mozog, hiszen csak egy lemosó. Érzékeny bőrre tervezték, hipoalergén, de ami még ennél is fontosabb, mindent visz. Lejön szépen az alapozó. Nem kell kilocsolni az üveget mire végzünk, és hihetetlen, kellemes, tiszta érzetet hagy az egész arcbőrőn, a szemkörnyéket is beleértve. Még a vízvonalamról is el tudom vele tüntetni a maradék festéket, anélkül, hogy irritálna. Nekem ő a Jolly Joker, mert arcon és szemen is jól működik.
Más kérdés, megéri-e? Nos, egy 250 millis üveg nálam 3-4 hónapra elég, úgy hogy reggel és este is ezt használom, mert szeretem a gyors és kényelmes dolgokat, isten ments hogy külön cuccot tegyek az arckrémemen kívül a napszaknak megfelelően. Egy 250 millis üveg ára 5000 körül mozog, de a Bioderma sokszor csinál jó kis csomagokat, ajándékakciókat. Plusz, vannak renegát helyek, ahol a 100 milis (not for sale) kiszerelést is eladják, nekem egyszer sikerült 500 forintért vennem darabját. Mázli volt.

Szólj hozzá!

Címkék: smink sminklemosó MAC DM Balea Bioderma smink kedd Drogerie Markt Terra Naturi Dr. Hauschka

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr554946536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása