2012.12.01.
22:54

Írta: Lola Chicago

Adventi láz, avagy S.O.S., koszorú kell!

Ahogy karácsonyi díszbe öltözik a város, és egyre több kirakatban jelennek meg a táncoló rénszarvasok, hógömbök és sokszor hihetetlenül giccses díszek, kimondhatom, hogy engem is visszavonhatatlanul elkapott a karácsonyi láz. Gyógyíthatatlan, de tényleg. A legtöbb gondolatom most akörül forog, hogy kinek, mit mikor, hogyan. Persze tudom, hogy mint minden évben, most is az utolsó pillanatra hagyom az ajándékok beszerzését, ebben javíthatatlan vagyok, de megfogadtam, hogy a lakás dekorálását időben elkezdem.

Hogy mit jelent az időben, az persze relatív, hiszen most kaptam észbe, hogy vasárnap advent első vasárnapja van, és S.O.S. koszorút kell csinálnom. Ebből valahogy nem szeretem a készen kaphatót. A legtöbb, ami kapható, nem tetszik, és különben is, annyira jó elbíbelődni vele, alkotni.

Inspirációként el is kezdtem böngészni a neten, és nagyon ötletes megoldásokat találtam. Én személy szerint ragaszkodom a kerek koszorú alaphoz, azon belül is lehet kreatívkodni, de aki szereti a modernebb megoldásokat, annak tényleg csak a fantáziája szabhat határt.

Böngészés közben ezek ragadták meg a figyelmem:

vidam_adventi_koszoru_432766_78857_n.jpg

vidam_adventi_koszoru_432766_78857.jpgEz az egyszerű vesszőkoszorú fehér díszekkel és gyertyákkal, kis pirossal nagy kedvencem. Az egyszerű, de nagyszerű kategória, ráadásul pofonegyszerűen kivitelezhető.

advent (13).jpg

Ez a vidám, színes koszorú is eléggé bejön, egy fiatalos enteriőrbe sokkal jobban illik, mint egy fenyőág-toboz kombináció. Csak jó sok üveggömb, na és persze birkatürelem kell hozzá. :)

ad-wreath-1.jpg

Minden rendes háztartásban akad 1-2 üres borosüveg, ezekből akár ilyen csodát is művelhetünk. Szerintem nagyon eredeti és modern, és tényleg alig kell hozzá valami.

Azt hiszem, elindulok beszerzőkörútra, és csak bízom benne, hogy nem zavarodom össze teljesen az óriási kínálattól. Akkor most ezüst és fehér legyen, vagy inkább klasszikus piros? Vagy ne is kör alakú legyen? Ajjaj. :)

Ti hogyan készültök az ünnepekre, készítetek adventi koszorút? Osszátok meg velünk, mit alkottatok!

Lola

3 komment

Címkék: karácsony advent koszorú adventi koszorú adventi trendek 2012 advent 2012 advent trend

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr934940529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retinax 2012.12.02. 13:39:14

A klasszikus (hagyományos jelentéssel bíró) az a három lila egy rózsaszín gyertyás megoldás.
Mi általában az év során összegyűjtött dolgokat tesszük rá, így az adventi koszorú egyben az év áttekintése is, nahát, emlékeztek, amikor ezt szedtük... szóval érzelmi kapcsolódás is van, és egész decemberben nézzük, hogy mi történ az évben, hol jártunk.

Fülig Zsüli 2012.12.02. 17:20:59

Ami engem illet, ezt csináltam: fenekigtejfel.blog.hu/2012/11/30/a_vilag_legnyomibb_adventi_koszoruja

Már szépen nőnek a csírák, szerintem jövő hétvégére zöldbe borul:)

Lola Chicago 2012.12.03. 09:41:14

@Retinax: nagyon jó ötlet az év áttekintése a koszorún, még nem hallottam ezt az ötletet, de nagyon eredeti! @Fülig Zsüli: drukkolok, hogy hamarosan szép zöldbe boruljon a koszorúd! Este én is megmutatom, hogy mit alkottam! :)
süti beállítások módosítása