2012.07.16.
14:00

Írta: princessM

Naked 2 – gyors nyári smink

Szóval mielőtt a trollok ellepik az oldalt: 1: nem vagyok sminkes, 2: a szemöldököm növesztési fázisban van, hogy a végén gyönyörűszép legyen.

És akkor jöjjön a smink

Ahogy ígértem a héten több alkalomra mutatok sminkeket, de egy közös lesz: mind a Naked 2-vel készül, mert szerintem ez a tökéletes alap-paletta.

Amit a Naked 2 mellett még használni fogok:

BB krém

Korrektor

Szemhéjalapozó

Szemöldökpúder

Szempillaspirál

Tus

Fekete szemceruza

És amit ma láthattok, az egy nagyon egyszerű nappali, dolgozós, kertipartys, nekem abszolút könnyű nyári smink. Próbáltam szinte mindent a Naked saját ecsetkéjével csinálni.

De mit is csináltam?

4.JPG

A szemhéjalapozót most elhagytam, mert elég hűvös van és mivel elég jó a szemhéjpúder minősége szuper, nem áll be a redőkbe még akár edzés után sem. Szóval először a legvilágosabb árnyalatot, ami a foxy, tettem fel a fluffy ecsetrésszel az egész szemhéjra, a szemöldökig. Szépen el lehet oszlatni, szinte észrevehetetlen.

Ezután fogtam a másik ecsetfejet és a mélyítővonalon dolgoztam a tease árnyalattal, ami szerintem barnás-mályvás árnyalat. A fluffy ecsettel ezt is elsatírozom, kifelé a szemöldökcsont felé, összedolgozom a világos színnel. Ha ez megvan akkor jöhet a tusvonal, csak szép vékonyan, épp hogy kihúzom. Hogy itt is használjam a Naked-et, a homogénebb hatás érdekében a fekete Blackout színnel ferde ecsettel végigmentem a tusvonalon is.

2.jpg

Én szinte mindig megteszem, de nem muszáj: a vízvonalat finoman kihúzom fekete ceruzával. Itt azért mindig fontos, hogy jó ceruzát használjunk, ami ott is marad. Ezután minden a szokásos, jön a korrektor, szempillaspirál, mindenki ízlése szerint. Szóval gyors az egész :), illetve annyira nem, mert a fotózás sok időt elvesz :).

Holnap jön egy erősebb, de munkába még mindig viselhető Naked 2 smink :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr604659658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása