2011.08.31.
21:49

Írta: princessM

Blogindító

 Kicsit szentimentális dolog indítóposztot írni egy blognak, de mivel mégiscsak egy napló, valahol a legmélyén, így mégiscsak útjára kell engedjem valahogyan. Miről is akarok most írni? De, előbb egy vallomás, volt már blogom, amit gondoztam, írtam, de aztán vége szakadt. Nem éreztem a magaménak többé. Most eltelt egy kis idő, és rájöttem, hogy mi az, amiről igazán szeretnék írni. És az nem csupán egy dolog, amire korábban korlátoztam magam. Szóval ez most más lesz, mondogatom magamnak, mivel sokkal több téma jön szembe nap mint nap. De mi is az, amit itt meg akarok osztani? Lesz itt minden, ami a tinédzser kor meg az egyetemi évek után is érdekes lehet, vagyis egy kis divat, trend, sminkek - de itt nem egy beauty blogger - hanem átlagfelhasználó szemével. Persze aztán majd ez is kialakul, ahogy minden kezdetnél, itt sem meghatározható, hogy mi lesz belőle, egyszerűen csak fejlődik és reményeim szerint növekszik. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr893194091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása