2012.03.27.
08:00

Írta: princessM

Öröm és boldogság: Urban Decay Naked 2

 

 

Amióta tavaly megláttam a Naked palettát a külföldi sminkblogokban (egybeesik azzal az idővel amikor külföldi sminkblogokat kezdtem olvasni) szerelemben égtem. Álmodoztam róla, de csak külföldön volt kapható, én meg pechemre nem jártam külhonban, legalábbis nem olyan országokban, ahol meg lehetne venni. Mert ugye van már nekünk itthon Milka csokink és MAC-ünk is, de azért még van pár márka, ami egyszerűen hiányzik a piacról. És megrendelni meg ugye macera, messziről jön, egy csomó gond van ezzel. Szóval csak vágyakoztam csendben, titkos szerelmesként, amikor annyira elszánt lettem, hogy már megjelent a Naked 2 is, vagyis sokkal nehezebb lett az életem. Nem elég, hogy epekedtem, de már döntésképtelen is voltam. Sok-sok olvasás, böngészés és tutorial megnézése után úgy döntöttem, hogy a 2 lesz az enyém, mert zöld a szemem, és ebben kevesebb a csillogó szín. Ez volt végül a két fő ok. Ez azonban nem zárja ki, hogy még egy kicsit ott él a szívemben a Naked is. De e pillanatban elvagyok a Naked 2-vel.

Szóval megérkezett hozzám, nagyon boldog voltam amikor szombaton, munkanapon, a postás úgy döntött nem csönget (pedig otthon voltunk), és lent hagyta a bejárat előtt a csomagot. Mindenesetre sértetlenül megérkezett, így nagy volt az öröm, annál rosszabb volt, hogy rohannom kellett tovább, érdemben nem tudtam kipróbálni, egészen hétfő reggelig. Swatchokat nem teszek fel, blogtársak már megtették, inkább beszélnék az élményről. 6-kor úgy ugrottam ki az ágyból, mint angolszász gyerek karácsony reggelén, lévén már előző nap kitaláltam milyen színeket teszek fel. Volt már sokféle szemhéjfestékem, de erre az élményre abszolút megérte várni. A színek gyönyörűek, nagyon jól építhetőek, tökéletesek együtt. A festékhez járó karma ecset is egészen jó, nekem a satírozásnál jött jól, mert ezt eddig egy úgy nevezett dome shaped brush-al szerettem megoldani. Szóval az UD összehasonlítva más termékekkel: kevésbé pigmentált, mint a MAC, node nem lehet pigmentben a MAC-et megverni, de nekem nem is ez volt a célom ezzel a palettával.

Hanem: sminkfanatikusként a reggeli rohanásban két opcióm marad: elkések, mert mire kinyitogatom a temérdek különböző palettámat, gondolkozom, kombinálok, akkor elmegy a napom, vagy az SOS célra vásárolt jolly jokerrel egy Clinique rózsaszín-barna duóval működök. Hozzáteszem, a Clinique-el is lehet 3-4 különböző sminket készíteni, attól függően, hogy milyen tus és ceruza akad még hozzá. Szóval vissza az UD-re: a színek mivel jól kombinálhatóak így minden napra megfelelnek, bármilyen ruhát is vesz fel az ember. Ugyan többségében barnásak a tónusok, de mivel vannak hidegebb árnyalatok, így a hűsebb tónusú ruhákkal is jól működhet. Persze nem hozza a mostani neon trendet, sem a barackos-rózsás színeket, de szerintem amire az embernek a hétköznapi munkába járáshoz szüksége van, vagy egy vacsihoz, és szerintem partihoz, színházba is simán működőképes, mivel rengeteg a variációs lehetőség.

Ha valaki tehát egyetlen, de mindent vivő jolly joker palettát szeretne, akkor ez az. Robot üzemmódban bármilyen kómás reggelen működik, nem lehet elrontani.

Tartósság: Artdeco primerrel 7 km-es futást lazán kibírt, sehol egy hiba. Mindezt egy egy tízórás munkanap után.

Pigmentáltság: 90%, de ha azt nézem, hogy nincs is többre szükségem akkor tökéletes

Csomagolás: Imádom, már ahogy érkezett a beauty baytől az is nagyszerű volt (nagy doboz, kis szivacsok, hogy nehogy megsérüljön), utána pedig következett egy ízléses műanyag csomagolás, majd pedig a masszív fémdoboz, amit könnyű hozni- vinni, a tükörben is látom magam.

Plusz: Van hozzá egy mini szájfény, enyhén kámforos, tehát pumping hatású, de semmi extrát nem adott számomra, ráadásul nagyon ragad, amit én nagyon utálok egy szájfényben, mert egy perc alatt a hajamra kerül.

Ár/Érték: Ugyan 12 000 Ft, de abszolút megéri, mert ismétlem magam: egy igazi jolly joker, ha az ember nem beteges sminkvásárló, akkor ezzel el lehet lenni egész évben, minden alkalomra jó sminket készíthetünk vele.

Hiba: Kicsit porzik, de ezt a hibát igazán el lehet nézni neki, mert simán le lehet törölni, nem ragad bele a ráncokba, pórusokba.

Hamarosan less kép is, ígérem, de addig is, gyönyörködjetek a palettában.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: smink sminkelés decay beautybay naked2

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr914342833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása