2012.06.08.
09:28

Írta: princessM

7 hét - a cukorelvonókúra kezdete

cukor_nelkul_egeszsegesen_kicsi(2).jpg

Az ember mindig tesz különböző fogadalmakat, amelyeknek egy közös vonása van: többnyire holnaptól kezdődnek. Annak idején én fokozatosan változtattam az életmódomon, tettem le cigit, több vizet ittam, mozogni kezdtem, egészségesebben étkeztem, szóval a radikális lépcső kimaradt. Mégis, talán a legnagyobbat egy rossz ràkszűrés eredménye változtatta meg az életmódomban: 3 hónapos candida diétába kezdtem. Ennek lényege, hogy gyakorlatilag az ember csak zöldséget eszik barna rizst, semmi cukrot, sem tejet, etc, erről rengeteg blog szól, nem is akarom részletezni, nagyon aszketikus élet, szerintem. Szerencsére az életmódváltàs hatására javultak az eredményeim, azóta a nátha is alig talàl meg, de ez annak is köszönhető, hogy sok jó dolgot megőriztem a diétás időszakomból. Így például nem használok finomított lisztet vagy cukrot, nagyon odafigyelek a rejtett cukrokra, minimális tejet fogyasztok és többnyire laktózmenteset, rizstejet, zabtejet. De talán amiatt, hogy kutya bajom, mostanában, így 6 év után, elkezdtem visszaesni, egyre több bűnözést megengedek magamnak. Erre az àtlagember talán azt mondja, hogy, ugyan mi az a napi egy csoki, vagy túrórudi, vagy jégkrém és havi 2 péksüti, mégis, én érzem, hogy nem tesz jót a szervezetemnek, amikor elkap egy-  egy ilyen hullám. Hogy min veszem észre? Lassabb vagyok, fáradékonyabb, rosszabb emésztés, rosszabb bőrállapot, és még sorolhatnám.


Szóval most én, aki máig azt hirdettem belefér egy - egy ischler, vagy a kolléganőm isteni csokitortàja az egészséges étrendbe, most azt mondom 7 hétig, végleg kitiltom a cukrot ( barnát is) és lisztet (rozs, tönköly, zab marad) az étrendemből a sima, fehér rizzsel együtt, és hogy ne tűnjek el, be is számolok róla. Mindez most beleesik a félmaratoni felkészülésembe, így kíváncsi leszek arra is, hogyan hat majd a sportteljesítményemre. Egy nagy hajrá magamnak!

Szólj hozzá!

Címkék: egészség fogyókúra diéta fogyás cukor candida

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr784572566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása