2012.10.26.
15:28

Írta: princessM

Egy doboznyi luxus – megérkezett az első Pixiboxom

Amikor olvastam, hogy itthon is elérhetőek lesznek a kis csodadobozok, amelyek mindig valamilyen szépségmeglepetést rejtenek, azt nem állíthatom, hogy extázisba estem, de mindenesetre kíváncsian vártam, hogy mi sül ki ebből. Hisz ez még mindig Magyarország, és nem igazán a nyugat.

208193_376382822438234_155648298_n_1.jpg

Szóval gyorsan feliratkoztam, hogy az első 300 között lehessek, aki vehet magának egy kis titokzatos csomagot 4000 forintért házhoz szállítással együtt. Ezeknek a csomagoknak a lényege, hogy kisebb-nagyobb kiszerelésű luxustermékek mintáit tartalmazzák, azonban a vásárlónak mindez meglepi.

A lényeg, hogy a nem olcsó költség ellenére, és belekalkulálva azt is, hogy most debütál, mégis megrendeltem. Bátraké a szerencse.

Lássuk akkor mit is kaptam:

fotó (8).JPG

LA PRAIRIE ADVANCED MARINE BIOLOGY ARCÁPOLÓ TERMÉKCSALÁD – kis zacsis minták, nagyon szépen elrendezve egy helyes csomagolásban

DOLCE GABBANA POUR HOMME 2012 PARFÜM – 2ml-s minta

DOLCE GABBANA POUR FEMME 2012 PARFÜM – 2ml-s minta

BOSS NUIT PARFÜM TESTÁPOLÓ – 50 ml

ESTÉE LAUDER SUMPTUOUS EXTREME SZEMPILLASPIRÁL 2,8 ml-s minta

CLINIQUE MOISTURE SURGE INTENSE HIDRATÁLÓ KRÉM – 15 ml-s minta

SCHWARZKOPF PROFESSIONAL BC OIL MIRACLE HAJÁPOLÓ OLAJ – 5ml-s minta

Az alábbi videón megnézhetitek a kicsomagolást

A végére pedig a véleményem. Nem vagyok tőle elájulva, nem azt érzem, hogy sokat fizettem valami kevésért (hiszen én vállaltam a meglepetés kockázatát), de valahogy elégedett sem vagyok.

A 2 ml-s parfüm minta kevés, ennyit adnak a parfümériákban is, és az csak egy-két fújás ezekből (mert szerintem sosincs tele). Egy parfüm megismeréséhez szerintem kell 5ml, hogy megnézzem, valóban passzol-e hozzám hosszútávon. A La Prairie minta kiszerelése igényes, de én személy szerint nem szeretem az ilyen kis zacskós mintákat, körülményes belőle kisajtolni. Nyilván a termékcsalád mintáit egyben kellett kiszórni, hogy a teljes kezeléssel megismerkedhessünk, de hiába luxus, számomra így sem nyerő. A parfümtestápoló kiszerelése végre használható, habár az már megint az én bajom, hogy nem szeretem a parfümtestápolókat, mert azzal, hogy viszonylag nagy testfelületre ilyen illatosat kenek, a pórusaimmal szét is cseszem az illatot. Jó-jó, lehet azt is kicsiben felvinni, szóval ez már megint csak az én nyavalyám :).

A Clinique arckrém kiszerelése már elég ahhoz, hogy egy teszt után kedve legyen az embernek megvásárolni, csakúgy az Esteé Lauder szempillaspirál esetében. Más tapasztalataim szerint is ez utóbbi cég (a Clinique is az Esteé tulajdona) érzi, hogy mekkora mintával érdemes operálni. A korábban kapott Esteé minta szempillaspirálomat hónapokig használtam, majd vettem is egyet.

Végül a hajolaj: 5 ml itt is elég szerintem egy alapos teszthez, hacsak nem nagyon száraz az ember haja, mert akkor egy pillanat alatt becuppantja az egészet.

Összességében: Jó kezdeményezés, remélem ráharapnak a márkák és egyre színvonalasabb lesz a Pixibox. Amit már most a pozitív oldalra lehet írni, hogy szép és informatív a weboldal, amihez tartozik blog és szintén hasznos Facebook oldal is, szóval a Pixi részéről szerintem mindent megtettek a sikerhez. Ami gond lehet: a márkák bizalmatlanok, nem igazán akarnak mintákat osztogatni, pedig el kellene jutniuk arra a pontra, hogy belássák, ha normális mintát adnak, akkor rendesen ki lehet próbálni, és tudatos vásárlói döntést hozni utána. Az Esteé valóban jó úton halad.

Hogy rendelek-e újra? A következőt még szerintem nem fogom, de ha már megszokja kis hazánk a rendszert, biztosan teszek egy próbát, és megnézem hová fejlődött a Pixi.

Ha feliratkoznátok a következő dobozra, akkor itt megtehetitek: http://pixibox.hu/

Szólj hozzá!

Címkék: smink parfüm testápoló La Boss Clinique Lauder Pixibox Esteé Dolce Gabbana Prairie

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr944871609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása