2012.07.16.
11:17

Írta: princessM

Naked 2 – sokadjára is

5_1.jpgNem vagyok sminkes, soha nem is törtem ilyen babérokra, egyszerű felhasználó vagyok, mint bárki más, és mint olyan, szeretem az egyszerű és gyors megoldásokat. Persze nem volt ez mindig így, sminkmániám hajnalán az Ó utcába hazajáró vendég voltam, és a legbizarrabb színű selyemporokkal is rendelkeztem. Az élet azonban azt igazolta, hogy az irodai világban, és a silánynak nevezhető partyéletemben sem tudom igazán hasznosítani a fióknyi sminkemet, ezért lassan-lassan kezdtem megszabadulni minden felesleges dologtól.

Igenám, de akkor mivel is sminkeljem magam a mindennapokban?

2008-ban az Isadora őszi kollekciója mentett meg, ami matt is volt, a textúrája is rendben volt, jól variálható árnyalatokkal rendelkezett, egyszóval hétköznapra jó volt. Buliba viszont még mindig más porokkal kellett operálnom. Mint minden smink, ez is megadta magát, így váltottam egy Makeup Factory négyes szürkére, ami ideig-óráig jó volt. Így jöttek Clinique duók, amik vagy túl csilllogósak voltak, vagy egyáltalán nem. Szóval folytattam a mindennapokat az össze-vissza keresgéléssel reggelente, folyamatos időharcban önmagammal. Télen a MAC paletták (a limitált verziók) segítettek, de ez sem volt jó, mert túl színesek voltak, mindennapra nem lehetett ennyire erős sminket, szóval vártam a csodát. Ami az UD Naked formájában el is jött, addig hezitáltam, hogy kell-e nekem, hogy kidobták a Naked 2-t is. Hosszas tanakodás és kutatás után megállapítottam, hogy az én bőrszínemhez jobb lesz, és mivel kevesebb benne a shimmery árnyalat, így a hétköznapokat is jobban fogja vinni. És milyen jó döntés volt! Ha vannak alapdarabok a ruhatárban, akkor a sminkkészlet egyik alapdarabja a Naked 2, ami lényegesen leegyszerűsíti az elfoglalt dolgozó lányok életét.

Mivel sokan kérdezték, hogy milyen, és a most piacra dobott UD Smoked-ot érdemes lesz-e megvenni, így ezen a héten minden nap mutatok egy sminket, kizárólag a Naked 2-vel, különböző alkalmakra. Ma, egy következő posztban egy egyszerű nyári sminket mutatok. 

Szólj hozzá!

Címkék: smink MAC Naked2 Naked Urban Decay munkahelyi smink

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr734659575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása