2012.07.17.
14:25

Írta: princessM

Folytatódik a sorozat: újabb nappali smink Naked 2-vel

Folytatódik a héten csak a Naked 2 palettát használom sorozat.

A mai smink kicsit erősebb lett, vagyis inkább látványosabb, de eléggé rohannom kellett, szóval az eredeti elképzelésekhez képest szolidabb. Persze tudom, sokaknak még így is sok munkába, én viszont a szépségiparban dolgozom, így szerencsére megengedhetem magamnak.

15.JPG

Tehát, így készült:

  1. Szemhéjalapozó – ehhez kellett, mert hosszú lesz a nap, és tényleg nem szeretném, ha megadná magát a nap végére. Én most Artdeco-t használok, amivel alapvetően elégedett vagyok, de ha elfogy, akkor tuti, hogy kipróbálom az UD Primper Potiont. 

  2. Az egész szemhéjat ismét a legvilágosabb tónussal árnyaltam. Én egy szélesebb fejű ecsetet használtam, de a lényeg, hogy egyenletes legyen a fedés.

  3. Ezután egy kisebb lapos végű ecsettel a Verve árnyalattal (halvány, ezüstös, szürkés) a mozgó szemhéjat szépen lefedtem, majd az ecset fluffy végével összedolgoztam az alappal, hogy szép homogén legyen.

  4. Ezután kell egy ferdeecset és a fekete árnyalat. A belső szemzugtól haladva, egyenletesen vonalat húztam, amit kifelé haladva vastagítottam. Itt egy a fontos, hogy ne az ívre figyeljünk, hanem hogy egyenesek legyenek a vonalak, és a halánték felé haladjanak, így könnyebb szimmetrikus egyeneseket húzni.

  5. Ezután még hogy még egyenletesebbek legyenek a fekete vonalak, betoldottam a szempillák tövénél fekete szemceruzával. Én MAC Feline-t használtam, mert jól satírozható (ha gyorsan dolgozunk) és a helyén marad. A vízvonalba is került ismét fekete szemceruza.

  6. És ezután ismét korrektor, ma egy kis rúzs, és már kész is voltam :). Naugyehogy teljesen más? :)

12.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: smink nappali smink MAC Urban Decay Artdeco

A bejegyzés trackback címe:

https://officeprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr724662192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása